sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

I dated Justin Bieber!

Pääsin koulusta ja lähin kävelee kotia kohti. Mun eteen kurvas iso musta limusiini, ja kuski rullas ikkunan auki. Se kysy tietä Hartwall areenalle(keskustelu käytiin tietenkin englanniksi). Kerroin etten osaa neuvoa reittiä, mutta voin tulla näyttämään, hyppäsin etupenkille. Vilkasin taakseni ja huomasin että siellähän istu kukapas muukaan kun Justin Bieber.

Koska oon maailman chillein ja coolein ihminen, mun reaktio Justinin näkemiseen ei ollu mikään kirkuminen tai minkäänlainen hysteria, vaan mä chillisti ojensin käteni Justinia kohti ja sanoin     "Moro Justin, mä oon Saaga".

Of course sen automatkan aikana Justin rakastu muhun ihan kybällä, joten se tietenkin kutsu mut sen keikalle. Se myös sano et saan kutsua kenet tahansa mä haluan. Kutsuin keikalle Iiran ja Iiran kaverin Helmin. Tää sai obviously Justinin rakastamaan mua vielä enemmän, koska vaikka mulla oli tilaisuus kutsua ihan niin paljo porukkaa ku haluan, kutsuin vaan kaks tyyppiä.

Keikalla tietenkin kun oli vuorossa " One less lonely girl"- ohjelmanumero Justin poimi mut lavalle. Esitettiin sillä keikalla Justinin kanssa myös duetto, koska olin ilmeisesti vakuuuttanu sillä automatkalla Justinin mun laulunlahjoilla. Duettona me vedettiin Red Hot Chili Peppersiä, koska mä olin kertonu Justinille etten hirveesti vällää sen tuotannosta, ja se halus todistaa että pystyy laulaa jotai "cooliakin".

Keikan jälkeen Justin tunnusti rakkautensa mua kohtaan. Koska mä oon clearly liian hyvä Justinille ja voisin saada paremmankin niin sanoin että en oikein tiedä mun omista tunteista sitä kohtaan, ku en haluais että sen kuuluisuus ja rikkaus sokaisis mut. Käskin Justinin viemään mut treffeille,ja korostin vielä että ihan tavallisille treffeille. Sellassille mille se veis mut jos ei olis kuuluisa.

Sitten mä heräsin.
Ja olin sillee what the fuck did I just see?!

6 kommenttia: