tiistai 17. syyskuuta 2013

I`m so blue!

 
 Hahaa on taas kestäny hetkinen edellisestä postauksesta, mutta norssin kone ei jostain syystä suostu laittamaan mun kuvia ipadiltä blogiin joten vasta nyt pääsiin sniikkaamaan ressuun, höhöö.
Meillä oli Norssissa 100 aamun bileet viime torstaina, eli siis juhlittiin sitä että 100 aamua enää jäljellä koulua. Aika monessa koulussa pukeudutaan pyjamiin mutta meillä valittiin erikseen teema, joka oli harmikseni viidakko ( eikä pin-up/fiftari, hävisi parilla äänellä). No koska rakastan pukeutumista niin pohdiskelin sittten pääni puhki asuani, ja lopulta päädyin pukeutumaan papukaijaksi. Mulla oli sellai punanen mekko, punanen hattu, jonka päällä oli lintu, kannoin mukana sellasta puhallettavaa ara-papukaijaa, ja värjäsin hiukset vappuvärillä sinisiks( tai no laura värjäs). Oli ihan mukava tulla kouluun ja huomata että about kaikki muut oli pukeutunu sellassii leopardi/armeija/ruskea/vihreä-tyyppisiin asuihin ja mä olin punainen papukaijaxD

                                                   Tässä siis vielä kuva osasta asuani.

Viime sunnuntaina oli taas kallio-liikkeen järjestämä kirppari kattilahallilla, ja mentiin sinne kaverini Danskun kaa myymään. Mulla oli taas vaihteeks mukana esim 40 mekkoa : D Myyminen on kyl tosi hauskaa ja ilahdun aina jos saan positiivisia kommentteja mun vaatteista, vaatemausta, tyylistä yms. ( vink vink xD). Myyntiä tuli sellanen 100 euroa, mikä on mulle normaalia vähemmän mutta olin silti ihan tyytyväinen : )
                                             Dansku söpöilee odottaessamme sisäänpääsyä.


Minä myymässä.
 
Ja jos joku on pohdiskellut tuota hiusteni värinmuutosta, niin tosiaan kun torstaina papukaija-asuani varten vappuvärjäsin siniseksi, niin tajusin et sehän ei ees näytä pahalta. Kyllästyn tosi helposti hiuksiini, ja mulla oli jo ollu blondit aika kauan. Oon aina halunnu värjätä punaseks, mutta ottaen huomioon et suurin osa mun vaatteista, mun hatut, ja mun talvitakki on punasia, ni punaset hiukset siihe päälle olis jo vähän liikaa. Huomasin että sininen toimii punasen kanssa hyvin joten why not.

Ekaks en ollu ihan varma noista sinisistä mutta nyt ku oon tottunu ni oon tosi tyytyväinen : )
Mitäs te olette mieltä?
 
 
Joonaksella ( hoitolapsi)oli täs vähän aikaa syndet ja, koska en tienny niistä aikasemmin ni kävin vasta nytten metsästämässä sille lahjan, eli ton Autot leffan. Olin Anttilan lastenleffahyllyllä ihan kikseissä, ku siel oli niin paljon kivoja leffoja, mutta ajattelin että tästä Joonas varmaan tykkää.
 
Mitäs muuta. No alotin taas kesäloman jälkeen vapaaehtoistyöt Fidalla, jossa työskentelen ainakin tän jakson aina kerran viikossa koulun jälkeen, plus nyt lauantaina siel on joku fashion-ilta juttu jonne mun pomo mut pyys. Ainiin tnä oon töitten jälkeen menossa tapaamaan iskän serkkua ja sen kaveria jotka aikoo näyttää mulle vähän rumpumoveja xD Haluisin siis kovasti alottaa rumpujensoiton, mutta vielä ei oo löytyny rumpuopea : ( Iskän serkun kautta löyty myös bassomaikka, ja sovin parhaillaan että millon olis tunteja : ) Eli paljon musiikkia luvassa : D Mutta nyt pitää lähteä töihin, alias katsomaan Autot-leffaa : DD

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti