sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Confessions of a shopaholic!

Pahoitteluni syvästä hiljaisuudesta täällä blogin puolella, mutta multa kesti viikko kameran johdon ettimiseen ja ajattelin että turha kirjotella mitään ilman kivoja kuvia : D Oon siis muuttunu ( tai pysyny) ihan shoppailuaddiktiksi  koska seriously täällä on ihan sikana supermahtavia mekkokauppoja xDD ja ajattelin nytten sitten jakaa teiän kanssa mun ostoksia, koska oon niistä ite tosi ylpee : D








tää on mun lemppari kaikista, ihan täydellinen kynähame!

tällanen oli mun tän päivän barbeque asustus : D

eikai mulla muuta: D ensi päivityksessä voin kirjotella vähän enemmän, mutta tää oli vaan tällanen quick wardrobe update: DD

ps. olen vaatteiden lisäksi shoppaillut innoissani myos tuliaisia, vink vink : DD




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti