perjantai 19. heinäkuuta 2013

Ain't no mountain high enough!

Taas on ollut vähän taukoa bloggailussa, pahoittelen : DD Tosiaan olin siis ensimmäistä kertaa elämässäni campingaamassa tässä pari viikkoa sitten, reissu oli Lidian (9v) classcamping, ja kohteena oli aina niin upea Wales : ) Lähdin ehkä hieman kriittisesti matkaan, koska en oo mikään super outdoorsy- tyyppi, ja ajatus viikonlopusta luonnonarmoilla ilman mun mekkoja, ipadia ja suihkua, ei tuntunut maailman houkkutelevimmalta, call me shallow : DD

Viikonloppu oli kuitenkin ihan sika magee, ja selvisin takaisin Bristoliin ihan elävänä, tosin ehkä hieman palaneena : D Meiän camping mesta oli siis sellaisessa paikassa kun llanthony, joka on Walesissa ihan Black mountainsien reunalla: D Edeltävä lause ei välttämättä sanonu teille mitään, mutta pointtina se että siellä oli ihan järkyttävän kaunista!


Leirintä alue oli sellassen vanhan kirkon raunion vieressä, ja se koko mesta oli niin upea, että sanoin kaikille että jos joskus meen naimisiin niin se on sitten tuolla : DD


Tossa raunioiden vieressä/sisällä oli maailman coolein pubi, ja siinä sisäpihalla oli leppoisaa vaan makoilla, ottaa aurinkoa ( varjoa) ja lueskella kirjaa : D


Toi koko mesta sijaitsi vuorten/mäkien välissä laaksossa, ja niinpä meitä lähti sitten lauantaina iso porukka patikoimaan viereisen kukkulan laelle. Meinasin kuolla sen matkan aikana, koska en välttämättä nimeäis "vuorikiipeilyä" mun lempi vapaa-ajan harrastukseks xD Mun patikointivaatteetkaan ei ehkä oli parhaat mahdolliset : DD


Odotin kovasti alasmenoa koska ajattelin että se ois vihdoin se patikoinnin hauska osio, mutta valitettavasti reitti alas oli niin kyseenalainen, että taisin sittenkin nauttia enemmän kiipeämisestä : DD

Seuraavana päivänä chillasin rauhassa teltalla, kun sellanen järkyttävän kokonen sammakko hyppäs mun kimppuun, ja tästä järkyttyneenä suostuin lähtemään uudestaan patikoimaan, tällä kertaa vähän korkeammalle mäelle : DD Meitä lähti reisssun tällä kertaa vain kolme, minä ja kaks hyvän fyysisen kunnon omaavaa aikuista miestä : DD Jouduin käyttämään aika paljon kuuluisaa suomalaista sisua, juoksiessani miesten mukana mäkeä ylos : DD Se reitti oli vieläpä sellanen kunnon manroute just straight up : DD Kävelyä sinne mäelle oli yhteensä joku pari kilsaa, ja se mäki oli about 600m korkea.


Tunsin pari kertaa oloni hieman alipukeutuneeksi kun vastaan tuli ihmisiä joilla oli rinkat selässä ja päästä varpaisiin kunnon patikointi varusteet, ja mä näytin ennemminkin siltä kun olisin menossa rock-konserttiin xDD


Tässä siis vielä mun voittoisia kuvia, vuoren huipulta! Oli kyllä niin huikeat maisemat ettei yhtään kaduttanu, että lähin reissuun mukaan : )


Ja tällä kertaa matka alaspäin oli itseasiassa superhauska : DD

ps. oon taas tnä lähdossä campingreissulle, tällä kertaa tosin ihan englantiin ja jonnekkin niityn tyyppiseen maastoon joten we will see miten selviän : DDD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti