keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Long time no see

Hei vaan kaikille, taas hetkinen on kulunut edellisestä postauksesta, ups!
Mutta paljon kaikkea on tapahtunut!


1. Hei mä täytin 18! ja yhtäkkiä huima aikuisuuden aalto on vyörynnyt ylitseni ja oon actually alkanut hoitamaan omia asioitani ihan itse. Olen mm. kohdannut pelkoni ja käynyt kelalla sumplimassa raha-asioita, sekä käynyt pankissa tallettamassa rahaa! Mun synttäripäivä oli ihan mahtava kiitos siitä rakkaille ystävilleni<3 Tosiaan täyttäessäni 18 voitin myös porukoideni kanssa tehdyn alkoholivedon ja sain 1000e!

                  Tässä ihmettelen syndekakkuani jonka ihanat Viivi ja Muriel mulle teki!

2. Täytettyäni 18, oon nyt pari kertaa käyny baareilemassa kavereitten kanssa, ja on ollu mukavaa. Kivointa on ehkä ollu tanssiminen ja kavereitten kaa hengaaminen, toi juominen ei oikee edelleekää tunnu olevan mun juttu ja oon lähinnä juonu cokista tai hyvin vähäalkoholisia drinkkejä : DD voi olla että päätän taas palata absolutismiin kun en tuota alkoholinjuontia oikein ymmärä.

                                        Viime lauantai Dtm ja pin-up teema!


3. Oon myös muuttanut taas hoasin soluun asustelemaan. Asun nykyisin siis 3 kämppiksen kanssa Itiksessä. Itis ei sinänsä mua hirveesti innosta mutta se asunto on Itiksen kauppakeskuksesta 2 min kävelymatkan päässä, joten super kätevällä sijainnilla. Yksin asuminen on toki hieman yksinäistä mutta on kiva kun on omaa tilaa ja on oman itsensä herra : D Maksan tosiaan nyt ite myös vuokrani (äiti ja iskä makso sen viime vuonna) joten olen hyvällä reitillä kohti aikuisuutta, and it feels good!

4. Niin kuin monet varmaan tietääkin mulla on ollu siniset hiukset tässä viimeisen pari kuukautta, mutta nyt oon ollu sitä mieltä että meidän yhteistyö on tullu tiensä päähän. Siniset hiukset ajatuksena on edelleen tosi jees mutta kaikki kaatuu taas siihen samaan tulokseen mihin päädyn aina näiden värjättyjen hiusten kanssa: niitten ylläpito on vaan ihan liian työlästä! Yritin jo viikko sitten itse blondata hiuksiani, mutta tuloksena oli tismalleen saman väriset hiukset kuin alottaessa, ( ehkä alta vähän vaaleammat) joten en sit tiiä mitä monsteriväriä oon hiuksiini pistäny : 00 mutta mulla on perjantaina kampaaja joten fingers crossed!

on ne kyllä silti aika kivat!

5. Koulu on pitäny mua nyt superkiireisenä, ja osaksi sen takia en oo postaillu. Mulla oli nyt tässä jaksossa kolme äikänkurssia jossa kaikilla kirjotettiin ainakin 5 esseetä, party hard! Lisäks yks niistä oli luovan kirjottamisen kurssi, jonka aikana piti mm kirjottaa novelli, joka ei meinannu onnistua multa ollenkaan. Ens jakso näyttää myös erittäin kiireiseltä, plus pitäsi alkaa lukemaan ylppäreihinkin, Tosiaan ilmoittauduin ylppäreihin viime viikolla, ja aion kirjottaa mantsan ja äikän nytten keväällä : )

6. Vaihettuani koulua, on mulla ollu hitusen ikävä Ressua, ja oonki päässyt siellä vielä hengailemaan, kun kävin musa3 kurssin siellä nytten tässä jaksossa. Oli ihan sika kiva kurssi ja rakastan ressun musaopea! käytiin mm. studiossa recordaamassa Haloo Helsingin "Maailman toisella puolen" (Okei okei ei maailman paras biisi mut who cares, studio!). Soitin siinä nauhotuksessa bassoa ja sitten lauloin toisen säkeistön. se lauluosuus ei omasta mielestä menny hirveen hyvin mut no jaa aina ei voi onnistua. Saadan tässä jossain vaiheessa sitten se finaleversio siitä biisistä.

            En tiiä mikä siin oli mut onnistuin jotenki näyttää kaikis näis studiokuvis miljoonakiloselta XDD

7. JOULU TULEE! rakastan joulua niin paljon ja joululahjojen ostoa ja oqjdö3hr1. I am so excited!

ps. suuri muutos elämässäni on myös, että alistuin viimein tumblr kiusaukseen ja mun "blogin" löytääkin osoitteesta http://-strawberrycupcake-.tumblr.com/ , ja en siis osaa vieläkään käyttää tumblr vaikka siellä oon jo kuukauden ollu, mut hei who is counting : D Mainostanpa tässä vielä, että jos jollain on Goodreads, niiin mun lukemisia voi sieltäkin tarkkailla https://www.goodreads.com/user/show/15535272-saaga

2 kommenttia: